23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Butikker bliver klædt på til bedre turistservice

Billund ErhvervsFremme og Grindsted Handelsstandsforening tager onsdag den 4. juni på kendskabstur rundt i lokalområdet omkring Grindsted.

Kendskabsturen er et resultat af tilfredsheds- og mystery shop analyser udarbejdet af Videncenter for Kystturisme i 2013. Det skriver Midtjysk Ugeavis.

Detailhandlen i Billund og Grindsted opnåede en samlet andenplads - ud af 19 deltagende destinationer - i analysen.

Direktør for Billund ErhvervsFremme, Morten Karlsbjerg, fortæller, at formålet med kendskabsturen er at gøre detailhandlen i Grindsted endnu bedre til at yde en god turistservice over for deres kunder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web01